Thursday 21 January 2010

Iran Solidarity Gotenberg established

فراخوان به همبستگی با مبارزه مردم ایران
فراخوان به حمایت از ایران سولیداریتی


انقلاب مردم ایران انقلابی بسیار آزادیخواهانه و حق طلبانه برای احیای حقوق و آزادیهای بحق مردم است و شایسته پشتیبانی پرشور همه مردم آزادیخواه دنیا است. انقلابی عمیقا انسانی، سکولار، ضد مذهبی و برای پایان دادن به حکومت وحشی اسلامی و سی سال جنایت و سنگسار و اعدام و شکنجه است. انقلاب نداها و میلیونها دختر و پسر جوانی است که میخواهند مثل انسان زندگی کنند.

جمهوری اسلامی با همه دستگاه سرکوبش به جنگ این انقلاب رفته است. میخواهد با سرکوب خشن و هرروزه مردم، دستگیری های گسترده، تجاوز به دختر و پسر در زندانها، شکنجه، احکام زندان و اعدام برای دستگیر شدگان و انواع رفتارهای جنایتکارانه مردم را مرعوب کند و به خانه بفرستد. اما مردم محکم ایستاده اند و به مبارزه خود خیابان و دانشگاه و مدرسه، در مراکز کار و در همه جای کشور به اشکال مختلف ادامه میدهند. با پیروزی این انقلاب، نه تنها هفتاد میلیون مردم ایران از این جهنم اسلامی رها میشوند بلکه این پیروزی سرآغاز اضمحلال اسلام سیاسی و تروریسم اسلامی در منطقه و در سراسر جهان خواهد بود.

ما جمعی از فعالین مقیم یوتبوری از خواستهای ایران سولیداریتی حمایت میکنیم. شما را دعوت میکنیم به جمع ما بپیوندید تا شبکه همبستگی با مردم ایران را در سراسر جهان تقویت کنیم.

ایران سولیداریتی، گوتنبرگ سوئد
٢١ ژانویه ٢٠١٠

www.iransolidarity.org.uk
contact person in Gbg: Ruzbeh Zandifar
Email: zandifar80@gmail.com
tel: 0704469483

فعالیت های جاری ما در یوتبوری تا ٨ مارس ٢٠١٠

١- برگزاری میتینگ هر هفته روزهای شنبه از ساعت 15 تا 16 در Brunnsparken
٢- از روز 26 ژانویه به مدت یک هفته چادری بطور 24 ساعته در میدان گوستاو آدولف بر پا میشود. فعالین ایران سولیداریتی فعالانه در این گردهمائی یک هفته ای حضور دارند.
٣- روز ١١ فوریه همزمان با تظاهرات بزرگ مردم در ایران، در یوتبوری نیز دست به تجمع اعتراضی میزنیم.
٤- شرکت در مراسم ها و راهپیمائی های روز هشت مارس در همبستگی با زنان ایران

No comments:

Post a Comment